www.gva.es

Estàs en Saps. Formación online gratuita. > Blog > Noticies > LES RECLAMACIONS DE CONSUM, curs en línia  

22
September

LES RECLAMACIONS DE CONSUM, curs en línia

En breu, s´obrirà un nou termini d´inscripció per a aquest senzill i pràctic curs, oferit en la plataforma SAPS de la Generalitat Valenciana.

El curs s´iniciarà al novembre i serà la tercera edició d´enguany 2016. És totalment gratuït, està dirigit a tota la ciutadania i no requereix massa dedicació, perquè equival a un curs de 10 hores presencials. No obstant això, la seua realització li permetrà disposar d´una informació imprescindible per a poder actuar en defensa dels seus drets com a persona consumidora.

Amb aquest objectiu, el curs respon a una sèrie de preguntes bàsiques: què és una reclamació, com, quan i on presentar-la.

En el curs també s´exposa què és i com funciona el Sistema Arbitral de Consum i una altra informació complementària relativa a serveis essencials, com són els de telefonia o productes bancaris.

Per a saber-ne més i inscriure´s, seguisca l´enllaç següent: SAPS

  1. Avatar

    Saps – eformacion GVA Hola Jen3,

    La informació és la que tenim en el portal Saps...
    Estos cursos estan oberts al ciutadà. Des de http://www.saps.gva.es/oferta-formativa/?show=67&lang=es , en uns dies estarà actiu el registre en Llista d'espera, per al grup que donarà començament el dia 16 de novembre.
    El curs LES RECLAMACIONS DE Consum de 10 hores de duració ens permetrà saber què hem de fer i on dirigir-nos per a reclamar quan considerem que no s'han respectat els nostres drets com a persones consumidores. I este, precisament, és el seu principal objectiu: donar a conéixer els mecanismes necessaris per a presentar una reclamació i com utilitzar-los de la manera més eficaç per a obtindre una solució satisfactòria als problemes que ens puguen sorgir. Al llarg del mateix, també aprendrem què és i com funciona la Junta Arbitral de Consum. Està dirigit a tota la ciutadania de la Comunitat Valenciana, perquè tots i totes som persones consumidores.

    Para mes informació, posa't en contacte amb el Centre de Gestió, cridant al 963985300.
    Una salutació,
    Equip SAps,

  2. Avatar

    jen3 Interesaso en rebre més información sobre el curs i les dades de inscipció.

  3. Avatar

    Saps – eformacion GVA Hola Antonia,

    Estos cursos están abiertos al ciudadano. Desde http://www.saps.gva.es/oferta-formativa/?show=67&lang=es , en unos días estará activo el registro en Lista de espera, para el grupo que dará comienzo el día 16 de noviembre.
    El curso LAS RECLAMACIONES DE CONSUMO de 10 horas de duración nos permitirá saber qué tenemos que hacer y dónde dirigirnos para reclamar cuando consideremos que no se han respetado nuestros derechos como personas consumidoras. Y este, precisamente, es su principal objetivo: dar a conocer los mecanismos necesarios para presentar una reclamación y cómo utilizarlos de la manera más eficaz para obtener una solución satisfactoria a los problemas que nos puedan surgir. A lo largo del mismo, también aprenderemos qué es y como funciona la Junta Arbitral de Consumo. Está dirigido a toda la ciudadanía de la Comunitat Valenciana, pues todos y todas somos personas consumidoras.

    Para mas información, ponte en contacto con el Centro de Gestión, llamando al 963985300.

    Saludos,
    Equipo Saps,

  4. Avatar

    ANTONIA MONTIEL LEGUEY buenos dias: trabajo en la OMIC de Santa Pola (Alicante). Me gustaria tener mas informacion sobre el curso y poder ofrecerlo a todos los ciudadanos, ya que en Santa Pola son muy participativos en Consumo , y si les facilitamos la forma de acceder al curso seguro que lo realizaran.

  5. Avatar

    Saps – eformacion GVA Hola Carmen,

    El període de matriculació, ho anem habilitar en uns dies. I el curs donarà començament, en la seua ultima edició de l'any 2016, el 16 de novembre.

    El curs LES RECLAMACIONS DE CONSUM de 10 hores de duració ens permetrà saber què hem de fer i on dirigir-nos per a reclamar quan considerem que no s’han respectat els nostres drets com a persones consumidores. I este, precisament, és el seu principal objectiu: donar a conéixer els mecanismes necessaris per a presentar una reclamació i com utilitzar-los de la manera més eficaç per a obtindre una solució satisfactòria als problemes que ens puguen sorgir. Al llarg d'este, també aprendrem què és i com funciona la Junta Arbitral de Consum. Està dirigit a tota la ciutadania de la Comunitat Valenciana, perquè tots i totes som persones consumidores.

    Salutacions,
    Equip Saps,

  6. Avatar

    Carmen Ayza Interessada en rebre més informació sobre el curs i les dades de inscripció.

enviar selecciona