Accés

T'interessa

preguntes freqüents

Com em registre en el portal SAPS?

El registre en el portal de SAPS es fa en sol·licitar la inscripció en el PRIMER curs en què es matricule el futur alumne.

En cas de dubtes de com accedir a la inscripció, reviseu la FAQ corresponent a "matricular-me en un curs".

En entrar a visualitzar la informació d'un curs, a peu de pàgina heu de clicar l'opció "Registre de nou usuari".

 

 

 

S'obri una nova finestra on s'han d'emplenar les dades corresponents a la FITXA D'USUARI (dades personals, dades del sistema i preferències d'usuari) i clicar l'opció "Guardar canvis"

 

 

En finalitzar, es visualitzarà un missatge informatiu indicant que s'ha dut a terme el registre i la situació de la inscripció al curs sol·licitat. Recordeu que l'accés a la plataforma per a fer els cursos es realitza amb la informació indicada en dades del sistema (usuari i contrasenya).

Us arribarà un missatge de benvinguda al compte de correu que heu proporcionat.

 

 

 

Accedisc al portal SAPS. Quins cursos hi ha disponibles i com puc matricular-me en un curs?

Els cursos disponibles estan en l'opció "OFERTA FORMATIVA" en el portal SAPS, al qual s'accedeix per mitjà de l'enllaç http://www.saps.gva.es.

 

I es visualitza una fitxa resum dels cursos que tenen la matrícula activa.

 

 

Si us interessen més detalls d'un curs, cliqueu sobre l'opció "Ampliar informació" del curs i es visualitzarà la informació completa de l'esmentat curs.

 

Al final de la pàgina teniu l'opció "INSCRIPCIÓ" per mitjà de les dades d'usuari i contrasenya proporcionades en l'alta (veieu "FAQ, Com em registre en el portal?").

 

 

No recorde la meua contrasenya

En la mateixa portada de SAPS, en la columna de l'esquerra es mostra l'opció de "Recordar contrasenya"

 

No puc entrar al portal SAPS, em diu que no sóc usuari registrat

Si en identificar-vos en el portal amb l'usuari i la contrasenya us apareix el missatge:

Intenteu-ho novament per a assegurar-vos que heu introduït correctament les vostres dades.

 

Si continueu sense poder accedir-hi, podeu sol·licitar les dades correctes demanant que se us envien novament les dades correctes al vostre compte de correu que vau utilitzar en l'alta.

Si no recordeu el compte, no rebeu el correu electrònic amb les vostres dades o no podeu accedir-hi, per favor, contacteu amb el CAU TIC, telefonant al 963985300 o per mitjà del formulari que hi ha en l'enllaç http://www.saps.gva.es/ayuda-online

 

 

No puc veure el contingut del curs

Cal revisar la configuració del seu navegador preferit.

 

Pot visitar el nostre  Assistent de Configuració.

 

Internet Explorer

El navegador li bloqueja les finestres emergents (Popups).

 

Per a desactivar les barres de navegació de Google, Yahoo, Msn, Toolbar, etc., ha d'acudir al navegador Internet Explorer, en la part superior, en el menú "Vegeu" · "Barres d'eines" i desmarcar la barra de navegació que estiga activada clicant sobre ella.

 

Amb aquest canvi podrà accedir de forma correcta al contingut del curs.

 

Observe la imatge per a veure on està el menú "Barres d'eines":

  

 Mozilla Firefox

 

Per a accedir al bloqueig de finestres emergents en el navegador Mozilla Firefox: 

 

1. Clique en el botó Menú i trie "Opcions". 

2. Seleccione el panell "Privacitat i seguretat"

3. En el panell de "Permisos", un poc més avall, "Bloquejar finestres emergents": 

 

 

 

Desmarcatge l'opció "Bloquejar finestres emergents" per a desactivar per complet el bloqueig de finestres emergents. 

En clicar a "Excepcions..." s'obri un quadre de diàleg en què apareix una llista de llocs a què els permet que mostren finestres emergents. 

El quadre de diàleg li permet triar entre les opcions següents:

 

Permetre: Polse per a permetre afegir un lloc web a la llista d'excepcions. 

Esborrar lloc: Polse per a esborrar un lloc web de la llista d'excepcions. 

Esborrar tots els llocs: Polse per a esborrar tots els llocs web de la llista d'excepcions. 

Google Chrome

El navegador Google Chrome, per defecte, bloqueja l'aparició de finestres emergents per a evitar que dificulten, o inclús, impedisquen la seua navegació en Internet. No obstant això, pot desactivar aquest bloqueig per a finestres emergents de llocs segurs.

 

Com  deshabilitar el bloqueig de finestres emergents en Google Chrome

 

Clique en el "Menú de Chrome", seleccione "Configuració" i polse en l'enllaç "Mostrar configuració avançada".

 

A continuació vaja a la secció "Privacitat" i clique el botó "Configuració de contingut":

 

 

 

Dirigisca's a la secció "Finestres emergents".

 

Observe la casella "No permetre que els llocs mostren finestres emergents (recomanat)" que està activada per defecte, clique el botó "Administrar excepcions" i trie un patró per a només mostrar les finestres emergents de llocs segurs. Si no, marque la casella "Permetre que tots els llocs mostren finestres emergents". És mes directe però apareixeran finestres emergents inclús de llocs de dubtosa reputació:

 

 

 

 

M'apareix el missatge 'La meua sessió ha caducat'

Si li apareix aquest missatge:
 
 
 
Per a evitar aquest problema ha de realitzar un canvi en la configuració del seu navegador web preferit.
 
Pot consultar el nostre Assistent de Configuració
 

En tot cas, si tinguera algun problema per a accedir, pose's en contacte amb CAU TIC, al 963985300, facilitant les seues dades (nom, cognoms, DNI, i compte de correu), o envir un formulari des de: http://www.eformacion.gva.es/va/contacto per a solucionar-ho.

 

No puc entrar a la Videoconferència (Openmeetings)

Amb aquesta eina, l'usuari NO necessitarà configurar res, per a accedir al servei d'Openmeetings.

 

Aquesta és la pantalla principal de la videoconferència, que l'alumne veurà en accedir-hi:

 

 

 
 

L'alumne només té el botó "INICIAR", el qual ha de punxar per a poder veure la pantalla de la videoconferència.

 

En acceptar, li pot eixir aquest missatge:

 

 

 

En aquest cas, PERMETRE i acceptar. Seguisca les indicacions del tutor. Només es pot accedir amb Internet Explorer 9 o superiors.

 

 

 

 

Aquesta és la pantalla que es veurà a l'accedir a la videoconferència openmeetings. Quan en la videoconferència hi ha alguna càmera, veurà la pantalla així, amb la imatge i el so de la persona que exposa.

 

 

 

 

Tot el que vagen escrivint en la sala, s'anirà publicant en la pantalla, com podem veure en l'exemple:

 

 

 

En tot cas, si tinguera algun problema per a accedir, pose's en contacte amb CAU TIC, al 963985300, facilitant les seues dades (nom, cognoms, DNI, i compte de correu), o envie un formulari des de: http://www.eformacion.gva.es/va/contacto per a solucionar-ho.

 

 

No puc accedir al portal amb firma electrònica

Per favor, revise atentament les instruccions següents:

 

Comprove que el seu lector està connectat a l'ordinador i que la targeta està introduïda. En el cas d'accés per fitxer, ha de localitzar-lo a través del botó "examinar" de la finestra a què accedeix en punxar en "Acceptar".

 

Una vegada tinga la firma instal·lada, pot accedir a http://www.eformacion.gva.es amb certificat digital.

 

INFORMACIÓ IMPORTANT:

 

Només es pot accedir amb Firma, amb Internet Explorer 10 o inferiors.

 

Si, tot i això, encara té problemes, pot sol·licitar ajuda en l'enllaç següent: http://www.accv.es/contacte/

Formulari de contacte